Site icon

Deputatul Daniel Gheorghe: “Imi este foarte clar lucrul ca noii bolsevici sunt printre noi!”

Deputatul Daniel Gheorghe: "Imi este foarte clar lucrul ca noii bolsevici sunt printre noi!"

Deputatul Daniel Gheorghe: "Imi este foarte clar lucrul ca noii bolsevici sunt printre noi!"

De cațiva ani, trebuie sa observam cu realism faptul ca ne aflam in fața unei ofensive fara precedent a marxismului cultural in Romania, ofensiva intreținuta aidoma ocupației militare sovietice de catre simandicoase cadre universitare cu trecut de ,,Ștefan Gheorghiu,, , politruci și sinecuriști reșapați din tolba expirata a UTC-ului și propagandiști platiți de organizații din afara țarii care au in proiect ruperea noastra de tradiția și identitatea multimilenara a neamului romanesc.

Prin 2005-2006, in facultate, ni se argumenta oarecum credibil ieșirea din joc a curentelor marxist-leniniste și absurditatea ideologiei marxiste.

Deputatul Daniel Gheorghe: “Imi este foarte clar lucrul ca noii bolsevici sunt printre noi!”

In fapt, din unele medii universitare și din cateva bine vazute spații de dezbatere mediatico-intelectuala, de prin 2008-2009, marxismul cultural, care transfera lupta de clasa in zona ,,micro,, a vieții omenești și care pune accent pe relativism și corectitudine politica, incepea sa se dezvolte innegurand mintea multora care in dorința de a se elibera de povara autoritații clasice alegeau sa muște marul otravit al marxismului postmodern predat perfid de ultimii politruci comuniști din mediul public, indivizi care in tinerețea lor au opus acest tip de gandire marxista stalinismului tarziu și stupid al lui Ceaușescu, astfel dand impresia de a fi avocații democrației și ai modernitații in fața totalitarismului comunist retrograd. In fapt nu erau decat ,,apostolii,, ortodoxiei ideologiei marxist-leniniste și asta au ramas pana astazi cand sunt ,,maeștrii,, (in sensul lui Bulgakov mai degraba) ai ,,hipsterizarii,, societații romanești și ai ascunderii gunoiului unei total nejustificate ,,lupte de clasa,, sub covorul dorinței de schimbare și de libertate.

Dar oare care sunt trasaturile acestei tentative de marxism cultural ,,romanesc,, ?

– discursul antinațional care contesta orice valoare materiala ori spirituala creata de poporul roman; se induce un acut sentiment de inferioritate și vinovație, se dorește conturarea unui mediu social fara vlaga in care istoria naționala e aneantizata iar moștenirea stramoșilor uitata ;

mesajul anti-creștin agresiv, dogmatizat și radical ; diabolismul secularismului militant sta in faptul ca el nu contesta derapajele clerului ori aduce o critica de bun-simț in spațiul religios, el urmarește contestarea și daramarea insași a sistemului de valori și credințe in vederea obținerii ,,omului nou,, lipsit de Dumnezeu și valori inalte; secularismul militant are o problema cu existența Bisericii, iar nu cu funcționarea Bisericii ori cu ideile sale;

– promovarea puternica a ideologiilor reziduale de caracter relativist prin care se incearca alungarea din viața oamenilor a moralei creștine ori a normelor de bun-simț comune lumii clasice și inlocuirea lor cu sistem rasturnat și amestecat in care non-valorile devin norme de conduita sociala – vezi ideologiile de tip ,,gender,, ;

– mutarea centrului de dezbatere politica intr-un spațiu al radicalismului care ne pune in fața unor situații absolut bizare – social-democrația ori creștin-democrația sunt criticate pentru o ipotetica alunecarea spre dreapta conservatoare, liberalismul clasic este etichetat chiar ,,ultra-conservator,, iar conservatorismul, democrat și moderat prin esența sa, este declarat nici mai mult și nici mai puțin decat ,,fascist,, , cand noi știm foarte bine faptul ca fascismul este fratele vitreg al comunismului, o ideologiei tot de extrema stanga, dar o erezie marxista etatista;

– contestarea aproape permanenta și nefundamentata a capitalului privat și a capitalului autohton mai ales, aprecierea pentru sistemul de producție corporatist mai degraba decat pentru capitalismul clasic, cel liberal, pe care il vad drept sursa tuturor relelor din societatea actuala; admirația pentru mecanismele de producției supra-reglementate, ierarhizate piramidal și colectiviste in antiteza cu viziunea capitalista axata pe personalism și libertatea pieței, viziune pentru care arata un dispreț exacerbat.

Ar mai fi, poate, foarte multe de spus și enumerat. Dar imi este foarte clar lucrul ca noii bolșevici sunt printre noi! Da-le jos masca sofisticata și arata-le cat de goi sunt pe dinauntru !

Sursa: Daniel Gheorghe

Exit mobile version