Site icon

Distorsiunea ideologica a presei mainstream: cand protesteaza progresistii e vorba de eroi militanti pentru drepturi, iar cand protesteaza altii e vorba de “crestini fundamentalisti”

Distorsiunea ideologica a presei mainstream: cand protesteaza progresistii e vorba de eroi militanti pentru drepturi, iar cand protesteaza

Distorsiunea ideologica a presei mainstream: cand protesteaza progresistii e vorba de eroi militanti pentru drepturi, iar cand protesteaza

Distorsiunea ideologica a presei mainstream: cand protesteaza progresistii e vorba de eroi militanti pentru drepturi, iar cand protesteaza altii e vorba de “crestini fundamentalisti”

In jur de 20 de persoane pe care sacalii de presa de la Hoitnews ii numesc “crestini fundamentalisti”, au protestat pasnic impotriva proiectiei unui film (n.r. „120 bătăi pe minut”) folosit ca pretext pana acum pentru a forta inlocuirea orei de religie si introducerea in locul acesteia in scoli a educatiei sexuale. Potrivit presei din Romania, peste 100 de elevi din Bucuresti au fost adusi deja sa vizioneze acest film care isi concentreaza atentia pe subiectul relatiilor homosexuale.

Daca actiunile tfl-istilor sau ale progresistilor sunt primite cu un entuziasm debordant de catre cei din presa mainstream, chiar pana si atunci cand este vorba ca ies unii din case numai ca sa-si arate chilotii si incultura pe la metrou, acestia fiind mai mereu catalogati ca pe niste militanti eroici pentru drepturi si “libertati”, pentru militantii crestini din Romania se dau peste cap propagandistii din presa sa le inventeze niste atribute sau “epitete” cat mai insultatoare cu putinta.

Distorsiunea ideologica a presei mainstream: cand protesteaza progresistii e vorba de eroi militanti pentru drepturi, iar cand protesteaza altii e vorba de “crestini fundamentalisti”

Asa s-a ajuns ca romanii care protesteaza sau militeaza pentru apararea traditiilor sau credintelor lor sa fie catalogati de catre jurnalistii din presa mainstream prin sintagme precum: “crestini fundamentalisti”, “primitivi”, “fanatici”, “intoleranti”, “de prost gust”, “intorsi in evul mediu”, etc

Despre toata aceasta distorsiune ideologica si de modul cum este privit militantismul, pe de o parte de catre presa si tfl-isti, si pe de cealalta parte de restul populatiei care nu imbratiseaza cu acelasi patos ideologia progresista sau sorosista, vorbeste si sociologul Mirel Palada intr-o postare pe Facebook:

Tefeleii sînt profund indignați că au intrat niște ortodocși fervenți peste ei la o premieră de film despre libertățile sexuale și le-au manifestat acolo, le-au spus în față ce consideră ei despre libertățile sexuale, unde să și le bage și alte chestii de-astea creative, numa’ bune de scrise pe pancarte.

Să zicem că au dreptate tefeleii. Să zicem că libertatea e bună. Că e nevoie de toleranță în societate. Să zicem că e nasol să vină cineva să-ți strice feng șuiul și să-ți vînture prin față valori pe dos decît ale tale. Să zicem că e nasol să fii provocat.

Dar să zicem că la fel de nasol este cînd vine cineva și-ți bagă o cameră de vederi în ochi și-ți scuipă vorbe drept în față, de maniera cea mai vehementă cu putință. Așa, precum chichirău sau bot. La provocare. Provocare tefelistă, sport în care tefeleii devin din ce în ce mai performanți.

Să zicem că e la fel de nasol ca o mînă de copii tembeli să blocheze orașul și să clameze că vorbesc pentru o țară întreagă, încercînd să prostească tot globul că zeci de mii de tefelei sînt mai numeroși decît restul milioanelor de români.

Să zicem că nu e plăcut să vezi cum unii care care se zvîrcolesc în chinuri pentru respectarea legii de fapt încalcă legea, manifestînd fără autorizație și blocînd traficul și enervînd un oraș întreg cu tembelismele lor pe care ei le cred că sînt funny.

Să zicem că-i zice karma. Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face. Sau, dacă îi faci, așteaptă-te să vină lichidele înapoi peste tine. “Hai înapoi, că am glumit cu…” Păi dacă ați glumit, acuma stați și la gluma asta, că e mișto. E la fel de lichidă ca și glumițele voastre.

Luați și înghițiți, că e libertate. Fiți toleranți și deschideți sufletul mare, să intre gluma cu ortodocșii care vin peste voi să vă spună cum să vă împreunați. Că și voi mergeți peste alții să le spuneți ce nasoi sînt și vi se pare că e mișto momentu.

Na, să vedeți cum e cu militantismul pe care ideologia sorosistă vă învață să-l îmbrățișați. Ați învățat de la workshopurile lui Soros că trebuie să vă spuneți punctul de vedere? Să faceți urît pentru ideile în care credeți? Vă place să protestați și să fiți vocali? Să fiți militanți pentru o cauză nobilă ? Na de-aici, să vedeți ce înseamnă să simți militantismul pe propria piele.

Na, luați de aici moment mișto, de toleranță și pace socială. Au intrat știrbii peste voi să vă arate că sînt și ei pe lumea asta. Go figure. Ce nasol. Ce dezastru. Cum de îndrăznesc? Ce mîrlani! Ce țărani! Ce medievali!! Doar noi, tefeleii superbi, avem voie să facem chestii de-astea tembele și tupeiste și enervante și vehemente și creative. Chichirău. Chichirău everywhere.

Drept concluzie știrbă și kaghebistă și comunistă și coruptă, să zicem că ar trebui poate să învățăm, în ceasul al treisprezecelea, cuvintele alea creștino-budisto-musulmane, inventate cu milenii în urmă de alți tefelei la vremea lor: “Trăiește și lasă să trăiască și pe alții”.

PS: Ironia locului e superbă. Incidentul cu pricina s-a petrecut la Muzeul Țăranului Român, cetate de valori creștine și tradiționale, locul unde țăranul a fost mitizat de maniera cea mai ficțională cu putință, iar crucile stau la loc de cinste pe pereți.”

 

Exit mobile version