Site icon Glasul.info

Andrei Dincă: Ceremonia deschiderii Jocurilor Olimpice de la Paris a dus propaganda satanistă pe față, abjectă și macabră, la un nivel superior față de orice alta ceremonie similară de pana acum. ANALIZAREA SEMNIFICAȚIILOR

activenews.ro

de Andrei Dincăactivenews.ro  /   Opinii

Motto JO Paris 2024: “Réunir ceux et celles qui s’aiment”

S-a descoperit scopul suprem al Jocurilor Olimpice: nu, nu este sportul, ci sexul, în orice forma și combinatie imaginabilă.

Am urmarit cu mare atentie intreaga ceremonie de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Paris. La finalul ceremoniei folosita de elitele globaliste ca vehicul de propaganda LGBT si satanista evidenta, un mesaj final a aparut pe ecranul televizoarelor, impreuna cu cercurile olimpice – mesajul motto al acestei editii:

“Réunir ceux et celles qui s’aiment” (Sa-i reunim / aducem impreuna pe cei si pe cele care se iubesc).

Poate sa imi spuna si mie cineva ce legatura este intre acest mesaj – motto si sport, si valorile pe care ar trebui sa le promoveze jocurile olimpice? Mai curand pare un motto potrivit pentru o casa de intalniri amoroase, un club de gay sau un bordel…Si nu intamplator, daca ne uitam la imaginile de la ceremonie.

1) In una dintre imagini, avem trei tineri (doi barbati evident gay, unul mai feminizat si unul mai macho, si o femeie derutata asupra orientarii ei sexuale, care dupa ce au rasfoit cateva carti cu continut erotic, se alearga pe scari, se saruta lasciv in grup, dupa care intra intr-o camera si ne inchid usa in nas, sugerand cat se poate de clar ca va urma un act sexual in trei, in toate combinatiile.

2) Alta imagine – pe scena unde au defilat toate variantele de modele homo, lesbi, trans,  dereglati satanisti mandri, unul dintre cuplurile de dansatori este format dintr-un barbat negru, matur, puternic, si o fetita firava, asiatica, de circa 10-12 ani. Cam ciudat cuplul, si modul lasciv cum o priveste barbatul pe fetita cu care danseaza – o promovare mascata a “normalitatii” pedofiliei, care se tot vehiculeaza.

3) In celelalte doua imagini, grupul de “modeli” si “modele” gay, lesbi si trans, care, dupa o parada LGBT pe scena, incing o petrecere vulgara si groteasca, care sugereaza fin privitorilor ca s-ar putea termina intr-un sex in grup epic, daca ar avea conditii.

4) Nu putea sa lipseasca, ca si de la un Eurovision clasic, faimoasa femeie cu barba (bondina de asta data), care s-a tarat pe scena, intr-un dans lasciv (pentru cine gusta astel de specimene).

Deci, sa-i ajutam sa se uneasca / reuneasca, pe toti depravatii care “se iubesc”, pentru a avea parte de toate aventurile erotice visate… Acesta a ajuns scopul Jocurilor Olimpice moderne? Oricat de mason ar fi fost fondatorul jocurilor olimpice, Pierre de Coubertin, cred ca totusi se rasuceste in mormant si el…Trist.

Ma repet cat mai e nevoie: la ceremonii de genul acesta, prin care se transmit imagini si mesaje urmarite de miliarde de oameni, care au un impact global, la nivel de mental colectiv, abSolut nimic nu este lasat la voia intamplarii. Fiecare simbol, gest, ritual, costumatie, coregrafie, are o semnificatie profunda, mai mult sau mai putin evidenta (functie de nivelul de cunostinte si intelegere al privitorului).

Ceremonia deschiderii Jocurilor Olimpice de la Paris a dus propaganda satanista pe fata, abjecta si macabra, la un nivel superior, fata de orice alta ceremonie similara de pana acum.

Unii sunt dezgustati doar de propaganda lgbt, exagerata, grosolana si fortata. Dar, a fost cu mult mai rau decat atat: o propaganda absolut gretoasa, satanista pe fata, pro-depravare, pro-lgbt, ceva la alt nivel fata de orice alta ceremonie similara pana acum. Demoni calatori, suflete din iad, flacari, decapitari, sange, coarne, grupuri de trans, gay, lesbi, pedofili, jerfte umane, sex in grup, pedofilie; toate mizeriile, in toate combinatiile posibile, s-au revarsat pe Sena. Macron si echipa sa de psihopati satanisti globalisti s-au autodepasit.

Sa analizam doar cateva momente cheie, dintre multe altele similare. Aveti putintica rabdare, ca am ales doar 7 imagini simbolice, desi s-ar putea scrie o carte pe aceasta tema.

1) In partea de deschidere, organizatorii au tinut sa rememoreze cateva momente din istoria Frantei. Nu au putut sa gaseasca ceva mai bun, frumos si inaltator din istoria lor glorioasa, decat sa se laude cu decapitarea reginei Maria Antoaneta, in 1792, in timpul sangeroasei revolutii franceze. Astfel, intr-un castel de pe malul Senei, s-au putut vedea numeroase personaje decapitate, care isi tineau capul in mana, precum cea din imagine.

2) In continuarea momentului cu batjocorirea reginei decapitate care se plimba cu capul in mana, s-a simulat atacarea cu tunurile a unui castel aristocratic, iar la final fatada acestuia a fost acoperita de valuri simbolice de sange. Acest moment face trimitere la asedierea de catre revolutionarii francezi a sute de castele si palate ale nobilimii, precum si masacrarea la gramada a zeci de mii de aristocratii si a famiiilor lor, fara a avea nicio vina. Ceva de care, masonii satanisti care au pus la cale revolutia, pot sa fie mandri.

3) In cadrul scenei, deja faimoase, in care se batjocoreste Cina cea de Taina printr-o adunatura de personaje grotesti, apare la un moment dat pe masa un barbat intre doua varste, aproape cu organul la vedere, inconjurat de fructe si flori. Acesta se vrea evident sa fie zeul greco-roman Dyonisos / Bacchus, zeul vegetatiei, al fertilitatii, al vinului, al nebuniei (bahice), al extazului, si al betiei si orgiilor.

4) Intr-o serie ulterioara de momente simbolice: un grup de dansatori practica frenetic un dans ritual intens, fiind aflati pe o insula plutitoare pe apele negre ale Sennei, inconjurati de intunericul noptii. Pe ercanele TV apare afisat inca un cuvant – valoare promovata de jocurile olimpice – OBSCURITE , aici cu sensul de Întuneric, Întunecime. Clar, o valoare olimpica de baza. Personajele danseaza de parca ar fi drogate, simuland prin gesturi, mimica si miscari, niste suflete captive in iad, de unde nu reusesc sa mai scape, oricat de mult s-ar zbatea. La final, renunta sa mai lupte sa scape din acel loc intunecat, si cad toti la podea.

In continuarea acestui moment, apare o cantareata pe o mica insula plutitoare, care, acompaniata de un pianist care canta la un pian cuprins de flacari, o melodie cu versuri foarte potrivite: “Imagine there is no heaven / Imaginati-va ca nu exista rai…”. Doar iadul?

5) Personajul care a fost ales sa transporte drapelul olimpic pentru o mare distanta, pe Sena, este un fel de cavaler – fantoma / zombie / undead, care calareste pe un cal din metal, care arata ca scheletul descarnat al unui cal fantoma / resuscitat, care pluteste prin intunericul noptii, pe deasupra apelor negre ale Senei. Aduce foarte mult ca imagine cu unul dintre cei 4 calareti ai Apocalipsei – Moartea. Frumos, fin, rafinat, de efect.

6) In continuare, personajul principal care ajunge la Arcul de Triumf si aduce steagul oficial al jocurilor olimpice, este tot unul la fel de sinistru, cu fata complet acoperita, si cu un costum in care care arata mai mult ca un demon decat ca un om. Mai concret, este o reprezentare a unui personaj malefic faimos din Lord of the Rings – Regele Vrajitor din Angmar, unul dintre cei 9 Regi Blestemati. Acestia au fost regi ai oamenilor care si-au vandut sufletul lui Sauron (simbol al diavolului), si au devenit sclavii lui pentru totdeauna.

7) In momentul cand se ridica drapelul oficial al jocurilor olimpice, pe fundal, in partea stanga, pe peretele de langa tribuna oficiala unde sunt afisate cercurile olimpice, apar in relief si busturile unor animale cu coarne , de mari dimensiuni, care se suprapun pe cercurile olimpice. Oare ce or simboliza aceste figuri cu coarne, intr-un loc atat de central al ceremoniei?

Ceremonia de la Paris a fost una care in loc de bucurie, speranta, pace, echilibru, normalitate, a incercat sa transmita doar emotii negative si simboluri malefice. Sa nu le cadem in plasa.

Absolut nimic nu este intamplator ales in organizarea unor astfel de ceremonii, urmarite de miliarde de oameni si avand impact global

Oare ce mesaj vor sa transmita prin flacara olimpica zburatoare?

Printre alte multe premiere negative aduse de ceremonia de ieri de la Paris, se evidentiaza inca doua:

1) A fost prima oara in istorie cand ceremonia a avut loc in afara unui stadion sportiv, locul dedicat practicarii sportului inca din antichitate, si un spatiu – simbol al olimpiadei si al sportului prin excelenta. Oare care a fost motivul acestei schimbari majore?

2) In  toate cele 32 de editii precedente ale jocurilor olimpice, flacara olimpica a fost aprinsa pe un fel de stalp – suport, aflat in incinta stadionului olimpic, in vecinatatea locului unde aveau loc majoritatea competitiilor sportive. Flacara a ramas aprinsa in acelasi loc pana la finalul jocurilor, fiind stinsa in cadrul ceremoniei de inchidere. Insa, la aceasta editie, s-a ales un cu totul alt suport pentru aprinderea flacarii olimpice, in afara stadionului olimpic – un balon zburator.

Avand in vedere ca tot ce s-a pus in scena la Paris are o simbolistica mai mult sau mai putin evidenta, ma intreb si va intreb: ce credeti ca simbolizeaza balonul in flacari? Voua ce va sugereaza imaginea respectiva? O explozie, o bomba atomica tactica, altceva? 

Oare poate fi o trimitere subtil sugerata la un posibil al treilea razboi mondial, pornit in viitorul apropiat de catre elitele globaliste, ale carui flacari vor cuprinde intregul Pamant?


MAGAZIN CRITIC – Nihil Sine Deo / Știri ALESE cu GRIJĂ de suflet

Exit mobile version