Site icon Glasul.info

Este Muzeul Țăranului Român și nu muzeul golanului român!

Este Muzeul Taranului Roman si nu muzeul golanului roman!

Este Muzeul Taranului Roman si nu muzeul golanului roman!

Se doreste transformarea Muzeului Țăranului Român in muzeul golanului român! Rolul sacru al păstrîrii identității naționale și al imortalizarii universului țăranului român este deturnat și denaturat de către un ministru al culturii ce iși bate joc de cultura română și de importanța sa.

Ce legatură au incultura, subcultura și drogații care îndrugă diferite onomatopeie și interjecții, cu pretenția de a numi această activitate drept “muzica”, cu Muzeul Țăranului Român? Ce legatură au niște indivizi care nu știu că “salamul” se mănâncă, iar Lacul lebedelor se ascultă, cu Muzeul Țăranului Român?

De ceva vreme se vorbește din ce în ce mai mult despre o tendință de țiganizare a României. Din păcate nu este vorba nici macar de țiganizare ci și mai grav decat atât: de imbecilizare a României! Da! În România nu se vrea atât de mult țiganizarea pe cât de mult se vrea imbecilizarea și transformarea întregii populații din Romania în niște zombie, în niște carcase sumbre însuflețite și imbecilizate! Presa și în mod special televiziunile contribuie din păcate din plin la aceste atentate criminale și la răspândirea inculturii, a mitocăniei, bădărăniei și a unor non-valori atât ale romanilor, cât și ale altor etnii.

Este Muzeul Taranului Roman si nu muzeul golanului roman!

De ce nu se promovează la fel de agresiv romii care au reușit sa facă o facultate, care au reușit sa ajungă doctori, profesori, ingineri și care sunt exemple demne de urmat de către toata lumea? De ce nu se promovează la fel de agresiv romii care într-adevar au făcut o școala de muzică sau lăutarii adevarăți care promovează muzica autentică? De ce sunt promovați atât de agresiv doar acești germeni și promotori ai inculturii și ai prostului gust?

Ce legatură pot avea pseudo-cântecele despre salam, pârjoale, caltaboș sau alte mezeluri, cu tradițiile poporului român și cu tradițiile țăranului român? Cum poți ajunge de la țăranii români care spuneau “noi vrem pământ” la golanii maneliști analfabeți, care spun “noi vrem salam”?

Singurul politician român care a reacționat la dezgustătoarea alăturare a inculturii reprezentate de manele și de maneliști, de imaginea Muzeului Țăranului Român, a fost deputatul Bogdan Diaconu și a fost “taxat” rapid de către agentiile de presă straine precum France Presse sau mai nou de către Die Tageszeitung.

În afara faptului că nici francezii și nici nemtii nu au cum să cunoască cu adevărat realitățile problemei din punctul de vedere pur românesc, sunt contradictorii reacțiile lor atâta timp cât proprii lor concetățeni se arată dezgustați și deranjati de “concertele ad-hoc” cu manele la care îi supun “românii” care își ridică taberele ilegale prin diferite orașe ale Frantei sau ale altor țări europene.

De curând, autoritățile din micul orășel belgian Landen, au găsit o metodă inedită de a scapa de iubitorii de manele care își făcuseră o tabără ilegală în localitate și i-au gonit testându-le urechile cu o instalație de sonorizare de 14.400 de wati la care a răsunat muzică tehno.

La un post de televiziune a fost la un moment dat facută publică reacția unui român de etnie romă, vânzător ambulant pe străzile unei capitale europene, față de scandalul familiei Băsescu legat de clanul Bercea și de  presupusul șantaj anchetat de catre DNA. El se arăta uluit de faptul că o familie prezidențială are legături cu un clan mafiot și practic spunea că fiecare categorie socială trebuie să se “însoțească” cu cei din categoria sa: regii cu regii, președinții cu președinții, miniștrii cu miniștrii, etc.

Altfel spus: țăranii cu țăranii și golanii cu golanii! Nu mai întinați imaginea țăranului român și imaginea Muzeului Țăranului Român! Manelele sunt un mijloc de imbecilizare, de alterare a limbajului tinerilor și mesajele lor (asta daca putem de multe ori găsi un mesaj cu adevărat care să fie transmis de către acestea) sunt de cele mai multe dezgustătoare.

Sursa: Glasul Moldovei

Exit mobile version