libris.ro

Atacuri marsave asupra limbii, credintei si valorilor Neamului Romanesc

Atacuri marsave asupra limbii, credintei si valorilor Neamului Romanesc
Razboiul total, perfid, invizibil si hibrid impotriva romanilor.
„Nici dracu’ nu stie cine-s inamicii”

„Indemnaţi poporul sa nu se-nconvoaie/ Tara-i ravasita – nu avem armata/ Ne-am ales ca « pretini » lupi in piei de oaie/ Flacara dreptatii moare revoltata […] Indemnaţi poporul sa nu se-nconvoaie/ Ne-am vandut pamantul – ne rad veneticii/ Cei ce conduc lumea  ne-mping in razboaie/ Nici dracu’ nu stie cine-s inamicii…”. (Virgil Ciuca)

„Rasism”, „antisemitism”, „discriminare” si catuse la gura!

Cand aud vorbindu-se de „democratie”, „reforma”, „discriminare” si de „algoritm politic” (rog luati nota de ghilimele), imi vine sa pun mana pe arma, dar nu am permis. Care democratie, care libertate a cuvantului, care reforma? Vreme de un sfert de veac aceste cuvinte de magie neagra nu au facut altceva decat sa mascheze coruptia, jaful, abuzul, incompetenta, tradarea – promovate ca politici de stat -, si in mod cu totul special, lupta potentatilor, a „elitelor” hamesite impotriva propriului popor si trecerea sub control total a acestuia.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp pentru a primi postările noastre și acolo.


Atacuri marsave asupra limbii, credintei si valorilor Neamului Romanesc

[tp_product id=”204510186″ feed=”396″]

Libertatea de exprimare este o lozinca de parada, pentru că O.U.G. 31/2002 si institutiile inchizitoriale – Consiliul National pentru Combaterea Discriminării (C.N.C.D.) si Institutul National (? – n.a.) pentru Studierea Holocaustului din Romania – „Elie Wiesel” (I.N.S.H.R.-E.W.) ne pun catuse la gura. Daca cineva reactioneaza atunci cand haitele unor tigani dezlantuiti pe strada ne polueaza auzul cu „dialoguri” zgomotoase, ne agreseaza cu comportamente antisociale sau ne fura putinii bani din buzunar, se cheama ca facem rasism, discriminare.

Infractorilor le este permis sa fie agresivi, sa ne injure pe tiganeste, iar fortele de ordine se prefac ca nu vad, nu aud, nu inteleg. Cand un evreu comite infractiuni si este prins cu „ocaua mica”, instantaneu, acuzatorul este acuzat de „antisemitism” si transformat din acuzator in acuzat. Se vorbeste de nediscriminare, dar anumite etnii au locuri „rezervate” – făra vreun examen sau test -, la institutiile scolare ale statului roman, in dauna celorlalti, dar asta nu se defineste ca discriminare pozitiva, ci „integrare sociala”. Desi ne aflam in Romania, nu ne putem cinsti eroii asa cum merita si cum ne dorim, fara avizul institutiilor inchizitoriale. Sictir! Pardon de expresie!

Cititi si: Boicotati presa antiromaneasca!

Retraim anii ’50 ai secolului trecut!

Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (C.N.C.D.) – un fel de Inchizitie contemporana – vede si aude doar ce vrea. Deunazi, publicistul Ionut Tene a fos citat de Istvan Haller, directorul C.N.C.D., sa fie prezent la inceputul lunii martie, la sediul institutiei pentru declaratii privind o asa-numita discriminare religioasa sau etnica a presedintelui Klaus Iohannis[1], de fapt pentru ca a indraznit sa-si exprime liber opinia despre prestatia noului sef al statului roman.

Aviz amatorilor! Cineva intreaba:

„cumva faptul ca Iohannis e neamt si lutheran ne interzice sa-l criticam? Cum ramane cu libertatea presei, atat de necesara intr-un stat ce se pretinde democrat? Daca astazi un editorialist trebuie sa raspunda in fata unei inchizitii moderne pentru articolele sale, maine pot urma alti jurnalisti ce au opinii cu care nu sunt de acord politicienii”[2].





S-a vorbit un sfertde veac de reforma si privatizare, dar s-a furat „fara frontiere”. Se vorbeste de democratie si „respectarea drepturilor omului”, dar se aplica (oficial sau „discret”) legi restrictive dupa tiparul „Big Brother”. Patriotismul, nationalismul, au ajuns nu doar notiuni „demonetizate”, ci au fost etichetate ca „extremiste”.

In România! La altii, de pilda, in Marea Britanie, in Spania, in Italia, in Franta… se poate si nimeni nu-i condamna. Exemplu tipic de discriminare internationala, dar ei sunt occidentali! Prin jungla internetului circula o fraza care trimite la meditatie. Nu cunosc autorul, dar reflecta fidel realitatea si demonstreaza „discriminarea crasa” din Romania:

„Oare ce inţelege un strain care vine in tara si aude ca pe presedinte il cheama Iohannis, pe seful serviciului de informatii Hellvig, pe seful institutiei anticoruptie Kovesi, pe seful de la situatii de urgenta Raed Arafat, iar pe directorul de la C.N.C.D., Istvan Haller?”. No comment!

Marsrutizarea Romaniei

 Dupa ce au distrus si au vandut economia si pamanturile Tarii, dupa ce au anihilat Armata Romaniei, iar prin drogul numit televiziune au indobitocit populatia Romaniei, mercenarii au trecut la executarea fazei de atac direct asupra educatiei, a culturii generale si chiar a limbii romane.

Ba, mai mult, Rozalia Biro, propusa de U.D.M.R. ca ministru al Culturii, isi trecuse in C.V. limba romana ca limba straina. Straina o fi pentru domnia sa, care a mai aruncat pe gura si „inteligenta” emanatie cu „copiii bipezi”. Rand pe rand, din programa scolara pre-universitara au fost eliminati „inconvenabilii” reprezentanti ai culturii autohtone.

Orele de educaţie fizică aproape ca nu mai exista, dar se introduc si se promovează anormalitatile si ororile sexuale, ideea casatoriilor intre indivizi de acelasi sex, la pachet cu cresterea si educarea unor copii, in ideea desfiintarii familiei traditionale.

„Istoria Romanilor” a fost reformulata si re-scrisa ca „Istorie”. A fost introdusa, ca un apendice, „Istoria Holocaustului”. Urmasul alogenilor Dionis si Odarca Patapievici – dublii agenti ai GeStaPo si N.K.V.D. in anii ultimei conflagratii mondiale, antiromanul declarat Horia Roman Patapievici l-a numit pe Eminescu „cadavrul din debaraua” romanilor.

Recent, un mercenar din mass-media l-a acuzat – cu „forme fara fond” – pe Mihail Sadoveanu ca ar fi condamnat oameni la moarte. Luceafarul poeziei romanesti este pus din nou la zid:

„de data aceasta intr-un autentic tuci tiganesc, inovatie Pleso-Patapu-Liiceano-Cartareasca. […] O ruda de-a regilor Cioaba, un oarecare Catalin-minune, a fost pus ca semnatura pe o «carte» anti-Eminescu, laudata de toti tampii din trena impostorilor numiti. […] Din ancheta culturala, publicata de Tribuna si Ziariştii Online rezulta ca «autorul Humanitas», Catalin Cioaba, nu numai ca nu si-a scris cartea publicata de patronul sau, Gaby Liiceanu, dar nici macar nu a citit-o!”[3]

Distrugerea valorilor romanesti

Cand citim sau auzim cuvantul „razboi” ne gandim la bombe, avioane, tancuri… insa astazi se poarta „razboiul hibrid”, ale carui lovituri sunt generate cu sprijinul serviciilor speciale, aflate deasupra legii. De-a lungul intregii sale istorii, Romania a stat in bataia vanturilor, la intretaierea drumurilor marilor imperii, care au folosit-o, fie ca teren de lupta, fie ca trambulina pentru experimente si salturi spectaculoase.

Poporul roman, unul dintre cele mai vechi de pe continentul european, nu este cu nimic inferior altor popoare ale lumii si, in pofida tuturor vicisitudinilor si tradarilor a rezistat intemperiilor si vremurilor aprige. Poporul roman a dat civilizatiei cele dintai semne ale scrierii, a inventat stiloul, l-a „nascut” pe Iorga, pe Enescu si Grigorescu, pe Celibidache si Eliade, pe Ion Antonescu, pe Henri Coanda si Ana Aslan, pe Conta, Tutea, Brancusi, Palade… si pe alti „uriasi” ai umanitatii: Paulescu a daruit omenirii insulina, Victor Babes, vaccinul antirabic.

Imun la vaccinul ultim amintit, un comentator intr-ale hartiilor fosnitoare emise de fabricile de parale, dupa un consum excesiv de suc de cucuta, a luat-o birjareste pe aratură, erijandu-se in filosof, lingvist si chiar in profet, in fapt, fiind doar un mercenar lipsit de scrupule.

Perle ale „Intelepciunii lui Solomon”

Zilele trecute, o distinsa personalitate contemporana mi-a semnalat existenta, intr-un cotidian naţional, a unui articol cu titlul interogativ: „Ne permitem limba romana?”, autor fiind un comentator pe teme financiare la Jurnalul.ro. Intrigat de intrebarea-titlu, am cautat textul, insa accesul la „Intelepciunea lui Solomon” cioplita in piatra articolului nu mai este accesibil.

Este posibil ca după ce au luat cunostinta de enormitatile insirate ca margelele pe ata proasta si de reactiile cititorilor, redactia portalului sa fi procedat la evacuarea „debuseului” incriminat. Tardiv! Raul fusese deja comis chiar, in prima zi a primaverii calendaristice! O fi vreun „Martisor” sui generis! Am reusit sa mai gasesc totusi o „urma”, un fragment preluat si republicat, undeva in spaţiul virtual[4].

In cele ce urmeaza reproduc cateva „perle” elucubrante, extrase ale „Intelepciunii lui Solomon”, un fel de „exercitii superficiale, de istorie contrafactuala” (l-am citat chiar pe autor): „Ne permitem limba romana? Limba noastra-i o comoară. Invatam asta inca din clasa I. […] trebuie sa ne intrebam si daca limba noastra materna nu e cumva paguboasa pentru noi (paguboasă pentru noi este revelatia idioata a dumneavoastra, domnule I.B. – n.a.).

Sa ne intrebam care sunt costurile – economice si nu numai – ale faptului ca avem o limba materna latina, cu o structura gramaticala si topica complicata si care ne consuma mult timp, sa o invatam si sa o utilizam (de gramatica limbii germane o avea cunostinta, domnul filosof-filolog de cafenea? De scrierea etimologica si gramatica limbii franceze o fi auzit, stimabilul? Dar de ciudateniile limbii engleze? – n.a.).

In loc sa ne bucuram de pragmatismul, functionalitatea si «ergonomia» comunicationala a limbii engleze (Fericiti cei saraci cu duhul![5] – n.a.). Vrem, nu vrem, timpul inseamna bani. E foarte posibil ca […] invatarea limbii romane sa fie pura pierdere de timp […]. Filosofi, istorici si antropologi s-au intrebat de-a lungul timpului daca nu cumva ne era mai bine sa fim altceva decat suntem. […] Aceste intrebari raman […] exercitii superficiale, de istorie contrafactuala…”şi da-i si lupta…

Semnatarul acestor enormitati, impardonabile si inadmisibile atacuri asupra limbii si credinţei neamului romanesc, continua sa debiteze alte filosofii emise la carciuma din mahala: „nu cumva ne era mai bine sa fim altceva decat suntem. […] daca nu cumva am fi fost un popor mai bine organizat si mai eficient daca am fi fost catolici sau protestanti in loc de ortodocsi”.

Doresc sa ii adresez o singura intrebare, retorica, desigur: Mister I.B., nu cumva era mai bine pentru noi, daca nu v-ati fi nascut? Daca parintii ilustrei dumneavoastra personalitati au gresit dandu-va viata, noi, ceilalti n-avem nicio vina. Nu va putem ingadui alienatia, dar fiindca slujiti interesele altora, nu ale romanilor, bine-ar fi sa va strangeti degraba catrafusele si sa va angajati la „Canal 4”, in Anglia.

Cititi si:Paul Andrei Lungu, romanul care a ajutat Channel 4 sa supere o tara intreaga

Televiziunea respectiva cauta cu lumanarea mercenari anti-romani si ca sa nu se spuna ca fac discriminari, voi cita o zicală evreiasca ce se muleaza perfect pe elucubratiile emise de inalta dumneavoastra intelepciune solomoniana: „Toti se plang de lipsa de bani, dar de lipsa de minte, nimeni”.

Ion Maldarescu

–––––––––––––
[5] Fericiţi cei săraci cu duhul… versetul 3, capitolul V, „Predica de pe munte” din Evanghelia lui Matei
Atacuri marsave asupra limbii, credintei si valorilor Neamului Romanesc, sursa foto: art-emis.ro
Atacuri marsave asupra limbii, credintei si valorilor Neamului Romanesc, sursa foto: art-emis.ro

Sursa: [1]  art-emis.ro

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApppentru a primi postările noastre și acolo.


Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram Glasul.info, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri

Showing 1-8 of 10 books

Romania 1989 - de la revolta populara la lovitura de Stat

By: Corvin Lupu

Romania 1989 - de la revolta populara la lovitura de Stat - Corvin Lupu

Oranki amintiri din captivitate

By: Dimitrie Bejan

Oranki amintiri din captivitate, ParinteleDimitrie Bejan

Tratatul cu Ucraina. Istoria unei trădări naționale

By: Tiberiu Tudor

Tratatul cu Ucraina. Istoria unei tradari nationale - Tiberiu Tudor

Mihai Eminescu despre Unitatea Românilor

By: Gică Manole

Mihai Eminescu despre Unitatea Romanilor - Gica Manole

Scantei de peste veacuri

By: Dumitru Almas

Scantei de peste veacuri - Dumitru Almas

Povestiri istorice volumul 2

By: Dumitru Almas

Povestiri istorice volumul 2 - Dumitru Almas

Povestiri istorice volumul 1

By: Dumitru Almas

Povestiri istorice volumul 1 - Dumitru Almas
1 2


Drepturi de autor! Informaţiile publicate de glasul.info pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Site-ul Glasul.info nu răspunde pentru opiniile comentatorilor, responsabilitatea formulării din comentarii revine integral autorului comentariului. Ne rezervăm dreptul de a șterge comentariile cu tentă rasistă, xenofobă,care incită la ură, sau la violență.


Glasul.info

Portalul Românilor de Pretutindeni - pledoarie pentru panromânism Contact: redactie@glasul.info